1. Hogyan léphetek kapcsolatba a nyelvkonyvaruhaz.hu-val?

Elérhetőségeinkért kérem kattintson ide: http://nyelvkonyvaruhaz.hu/ugyfelszolgalat

2. Hogyan adhatom fel rendelésemet?

Előzetes regisztrációt követően, amely a képernyő bal felső sarkában található, a termékek kosárba helyezésével, majd a megrendelés véglegesítésével.

3. Mi történik akkor, ha az általam rendelt termék elfogyott?

Ritkán előfordulhat, hogy az adott termék nincs nálunk készleten és az importőrnél sem kapható, ez esetben felvesszük önnel a kapcsolatot és e-mailben értesítjük, hogy mennyi idő alatt tudjuk beszerezni az adott tételt.

4. Hogyan törölhetem megrendelésemet?

A webáruházakra vonatkozó jogszabályok az irányadóak.

A megrendelését a feladást követő 24 órán belül az info@nyelvkonyvaruhaz.hu-ra küldött e-mailben lemondhatja.

5. Mit tegyek, ha már megkaptam az árut és mégsincs rá szükségem?

Az áru átvételétől számított 8 napon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól, amennyiben azt bontatlanul és sértetlen állapotban visszajuttatja hozzánk. Ez esetben a szállítás költsége a vevőt terheli.

6. Már korábban feladtam rendelésem, de még nem kaptam visszajelzést, mit tegyek?

Ebben az esetben kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálati munkatársunkkal.

7. Feladtam a rendelésem, amiről az értesítést megkaptam, viszont a csomagom még nem érkezett meg, mit tegyek?

Ez esetben kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálati munkatársunkkal.

8. Mit tegyek, ha a csomagom sérülten érkezik?

Amennyiben a megrendelt áru csomagolásán sérülést lát, kérjük még a futár jelenlétében vizsgálja meg a csomag tartalmát és ha azon sérülést lát vagy hiányos a csomag tartalma, akkor azt jegyzőkönyvben rögzítsék, ellenkező esetben nem tudunk felelősséget vállalni a szállításból adódó sérülésekre.